Deklaracja dostępności

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Wstęp deklaracji

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 13

Dane teleadresowe jednostki

ul. Św. Jacka Odrowąża 23, 
03-310 Warszawa

Data publikacji strony internetowej: 28.02.2022 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 18.01.2023 r.

Strona internetowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 jest Zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Ułatwienia na stronie Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13
Strona Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 posiada między innymi następujące ułatwienia:

Strona internetowa została stworzona od zera już po wejściu w życie wytycznych dotyczących dostępności. W związku z tym wytyczne WCAG 2.1 były integralną częścią jej planowania.

Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia: 23.03.2022 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez przeszkolonego pracownika

Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji: 23.03.2022 r.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest dyrektor - Weronika Piasecka, wpiasecka@eduwarszawa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 614 30 55. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Procedura wnioskowo-skargowa

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Wejście do Poradni (klatka VI) znajduje się z boku budynku, od strony ulicy Budowlanej. Dojście piesze jest równe, bez nachylenia. By dostać się do poradni trzeba użyć domofonu. Po wejściu do klatki należy kierować się na prawo, gdzie w odległości 6 m znajduje się sekretariat.

Pomieszczenia znajdują się na 4 poziomach (-1, parter, I, II), na które można się dostać schodami lub windą. Schody wyposażone są w poręcze. Brak kontrastowych oznaczeń stopni. Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Korytarze umożliwiają poruszanie się na wózku. 

Pomieszczenia posiadają oznakowania dla osób niewidomych. Dostępne są tyflomapy.

Informacja głosowa jest zapewniona za pośrednictwem pracowników.

Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Na teren placówki można wchodzić z psem asystującym bez ograniczeń.

Brak pętli indukcyjnej.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Koordynatorzy dostępności

Magdalena Bednarczyk

Informacje dodatkowe i inne oświadczenia

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Weronika Piasecka
  • E-mail: ppp13@eduwarszawa.pl 
  • Telefon: 22 811 05 22, 22 811 26 46

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacjiniedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.