KADRY
Weronika Piasecka – Dyrektor Poradni
Jest pedagogiem, menedżerką oświaty oraz nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studia magisterskie w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej i socjalnej. W systemie oświaty pracuje od osiemnastu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach oświatowych, opiekuńczo – wychowawczych i ośrodku interwencji kryzysowej.
Jest absolwentką studiów podyplomowych z pomocy psychologicznej i socjoterapii. Posiada kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki oraz pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej. Obecnie podyplomowo studiuje logopedię.
Posiada ośmioletnie doświadczenie w zarządzaniu organizacją pozarządową. Ukończyła studia podyplomowe „Akademia Liderów Oświaty”, posiada kwalifikacje do zarządzania placówką oświatową. Od 2021 r. jest dyrektorem Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 13 na Targówku. Prowadzi nadzór merytoryczny i pedagogiczny pracowników Poradni.
W placówce bierze udział w pracach zespołów orzekających, zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną.
Magdalena Bochenek – Wicedyrektor Poradni
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku oligofrenopedagogika oraz w Instytucie Badań Pedagogicznych terapia pedagogiczna. Ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zarządzania oświatą. Odbyła szkolenia przygotowujące do prowadzenia socjoterapii, mediacji.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w poradni, przedszkolu i szkole. Specjalizuje się w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Zajmuje się pomocą psychologiczną dla dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu emocjonalnym i społecznym. Wspiera rodziców w budowaniu prawidłowych relacji ze swoimi dziećmi. Ważnym obszarem jej działań jest wspomaganie dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin w procesie edukacji.
W poradni bierze udział w pracach zespołów orzekających. Pełniąc obowiązki wicedyrektora poradni podejmuje działania ukierunkowane na budowanie interdyscyplinarnego zespołu specjalistów w celu łączenia ich kompetencji zarówno w odniesieniu do procesu diagnozy, jak i pomocy terapeutycznej udzielanej klientom poradni.
Angażuje się we wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji interpersonalnych, umiejętności komunikacyjnych i wychowawczych oraz planowanie skutecznych form pracy zespołowej na rzecz dziecka.
W pracy realizuje działania interwencyjne i mediacyjne na terenie szkół i przedszkoli, jest członkiem grupy interwentów oświatowych Biura Edukacji m.st. Warszawy.
Martyna Czopowicz – Wicedyrektor Poradni
Psycholog dziecięcy. Ukończyła studia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie na kierunku Społeczna Psychologia Kliniczna. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z neuropsychologii również na Uniwersytecie SWPS. Obecnie w trakcie czteroletniej specjalizacji z psychoterapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Fundacji SYNAPSIS oraz w Warszawskich Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych. Jej zainteresowania zawodowe są związane z diagnozą małych dzieci (od najwcześniejszych miesięcy do wieku szkolnego). Specjalizuje się w diagnozie zaburzeń neurorozwojowych. Pracuje terapeutycznie z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych.
W Poradni zajmuje się głównie diagnozą małych dzieci, orzecznictwem specjalnym oraz wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.
Wykaz Pracowników:
Psycholodzy :
Dzieci 0-3 lata:
Lp |
Nazwisko |
|
1 |
M. Bochenek |
|
2 |
H. Zawistowska |
|
3 |
M. Chyła |
|
4 |
M. Podwysocka |
|
5. |
M. Czopowicz |
mczopowicz@eduwarszawa.pl |
Lp |
Nazwisko |
Szkoły Podstawowe kl. 0-VI |
|
1 |
B. Banasiak |
275, 398 |
|
2 |
J. Matanowska |
Szkoła Wspierania Rozwoju |
|
3 |
B. Ćwiok |
277 |
|
4 |
E. Romańska |
42, |
|
5 |
M. Rosloniec |
285 |
|
6 |
P. Maćkowska |
52 |
|
7 |
J. Niksińska |
99 |
|
8 |
M. Myślińska |
206, 377 |
|
9 |
K. Tyszka-Kryczyńska |
378 |
|
10 |
A. Woś |
58, |
|
11 |
M. Zdzienicka |
84 |
|
12 |
M. Podwysocka |
379, 28 |
|
13 |
M. Kołacz |
298 |
|
14 |
J. Szymczuk |
114 |
|
15 |
A. Samsel |
380 |
Lp |
Nazwisko |
Przedszkola |
|
1 |
A. Królik |
95, 91, 155 |
a.krolik@eduwarszawa.pl |
2 |
E. Romańska |
88 |
|
3 |
A. Puchała |
18, 113, 106 |
|
4 |
O. Biernat |
94, 115 |
|
5 |
M. Trojan |
90, 150 |
|
6 |
B. Staniszewska |
120, 125 |
|
7 |
P. Maćkowska |
157 |
|
8 |
H. Zawistowska |
81, 119, 442, P Sióstr Loretanek |
|
9 |
B. Sękowska |
128, 154 |
|
10 |
M. Chyła |
123 |
|
11 |
J. Woźniczko |
103, 432 |
|
12 |
A. Woś |
156 |
|
13 |
J. Niksińska |
22 |
Lp |
Nazwisko |
Szkoły Podstawowe kl. VII, VIII oraz Licea |
|
1 |
E. Cacko |
SP 58, 114, SP 206, SP 275, SP 379, LO 46, MIESZKA, LO 162, |
|
2 |
A. Młynarczyk |
SP 28, SP 42, SP 52, SP 84, SP 377, LO 13, LO 102, LO 137, SZKOŁY NIEPUBLICZNE |
|
3. |
K. Biernacka-Nowak |
dział młodzieżowy |
k.biernaca@eduwarszawa.pl |
Pedagodzy:
Lp. |
Imię i nazwisko: |
Adres e-mail |
1 |
Grymuła Iwona |
|
2 |
Karaś Kinga |
|
3 |
Iwona Lipińska |
|
4 |
Kuczewska-Kiełbus Beata |
|
5 |
Mirowska Ewa |
|
6 |
Pergół Amelia |
|
7 |
Rajewicz-Zawrotny Barbara |
|
8 |
Różycka Anna |
|
9 |
Szpręgiel Danuta |
|
10 |
Tankielun-Malinowska Renata |
|
11 |
Zych Anna |
|
12 |
Elżbieta Konopacka |
|
13 |
Maria Serzysko |
|
14 |
Kamila Ujma |
|
15 |
Katarzyna Hańczewska |
khanczewska@eduwarszawa.pl |
16 |
Jolanta Kubicka-Błażejczyk |
jblazejczyk@eduwarszawa.pl |
17 |
Barbara Ciporska |
bciporska@eduwarzawa.pl |
18 |
Weronika Piasecka |
Logopedzi:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Adres e-mail |
1 |
Bartkiewicz-Godoń Katarzyna |
|
2 |
Graf Karolina |
|
3 |
Opiela Anna |
|
4 |
Peschel-Świerkosz Anna |
|
5 |
Małgorzata Arciuch |
|
6 |
Barbara Krupińska |
|
7 |
Elżbieta Konopacka |
ekonopacka@eduwarszawa.pl |
Terapeuci Integracji Sensorycznej
Agnieszka Babis-Ślarzyńska |
|
Amelia Pergół |
|
Monika Burnicka |